מאמרים בנושא ניהול וקביעת תורים

ניהול יומן תורים שירות ניהול יומן תורים לרופאים ומרפאות - מכניסים סדר ויעילות למערכת זימון התורים, כולל מתן תשובות מדויקות לכל פנייה של המטופלים. ניסיון רב שנים מאפשר לנו להתאים את תסריטי השיחה לכל סוגי הפניות. קרא עוד
זימון תורים ניהול מרפאה - לעשות את זה נכון הבסיס והמהות של כל מרפאה הוא ניהול תורים נכון. ברגע שהסדר נשמר והכל מתועד ומאורגן, המרפאה תתפקד כראוי. אם ניהול התורים נעשה בצורה רשלנית ולא מיומנת, יש בכך כדי לפגוע ביכולת של המרפאה להעניק מענה מלא והולם לכל מטופל. מצב כזה אף עלול לפגוע במקצועיות הטיפולי קרא עוד
דרכים לשיפור קשר עם לקוח מענה טלפוני אנושי, כמו גם אפליקציות חכמות, מאפשרים לשפר את הקשר על הלקוח. בסופו של דבר, שימור הלקוח בכל אמצעי הינו המשתלם ביותר עבור כל חברה. קרא עוד
שיפור תדמית העסק בפעולה אחת פשוטה בסיום כל שיחה של שירות מענה טלפוני, ניתן להגדיר איזו הודעה יקבל הלקוח. ישנה בין השאר אפשרות לשלוח לו קישור עם כרטיס ביקור דיגטלי. קרא עוד
 
סה"כ: 4
חייג עכשיו
חייג עכשיו: 1700-700-414
למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
מענה אנושי לעסקים
בין לקוחותינו:
כללית רפואה משלימה עריית פתח תקווה מכבי חיפה קיה מוטורס פסגות פז גז בנק הפועלים