היתרונות של שירות מענה טלפוני אנושי

אחת המשימות הקשות ביותר של עסק פעיל, הוא 'לנהל' את לקוחותיו: מצד אחד, לשמור על אלו הקיימים ומצד שני,
לצבור עוד ועוד לקוחות חדשים. מענה טלפוני אנושי יתרום רבות למשימה המאתגרת הזו, שהיא למעשה נשמת אפו
של העסק, אך הוא מציע עוד שלל יתרונות נוספים.

כאשר אדם מתקשר לגוף או ארגון כלשהו הוא מצפה ליחס אדיב, לשירות מקצועי ולשיחה שבסופה יקבל את מבוקשו או לפחות יזכה במידע מועיל. אם יתקל בצד השני באדם חסר סבלנות או חסר ידע מתאים, הוא עשוי להחליט,
ממש באותו הרגע, כי אינו מעוניין עוד לפנות לאותו מקום. ומבחינת כל עסק באשר הוא מדובר במכת מוות, לא פחות.

מענה טלפוני אנושי אשר מסופק על ידי מוקדנים מנוסים, כמו אלו שמעסיקה חברת טלקול, ימנע מצב כזה.
בכל רגע יזכה המטלפן למענה מתאים, בין אם אין איש במשרד, כשהקו תפוס או בזמן שיחה ממתינה וזהו יתרון עצום.
מלבד זאת, הפעלת שירות מענה טלפוני אנושי נעשית בקלות ובפשטות, על ידי אופציית הפניית השיחה מקו הטלפון
המדובר אל מוקד טלקול
. כבר מאותה שנייה בו תבוצע הפניית השיחה, יחל השירות לעבוד במלואו, ללא כל סייג.

יתרון חשוב נוסף שמציעה חברת טלקול הוא מיקור חוץ – Outsourcing.
משרד אשר ישתמש בשירות המענה האנושי של החברה ישלם מידי חודש סכום קבוע עבור שירות מלא, על פי בקשתו.
השירות הזה שווה ערך להעסקת כמה מזכירות בו זמנית, מה שיכול לחסוך לעסק עשרות אלפי שקלים בחודש.

מעבר לחיסכון האדיר בכסף, מדובר על חיסכון בכוח אדם ובניהולו – עניין שגם הוא דורש לא מעט משאבים.
במשרדים קטנים, אשר מעסיקים חמישה עד עשרה אנשים באופן קבוע, יעדיפו לחסוך כמה שיותר במשאב זה.

גם משרדים גדולים ימצאו תועלת רבה בשירות של מענה טלפוני אנושי אשר נעשה במיקור חוץ.
שירות כזה מאפשר מענה רציף, 24 שעות ביממה ואף שבעה ימים בשבוע, אם יש בכך צורך. בייחוד עבור משרדים
אשר מנהלים את עסקיהם גם עם לקוחות שנמצאים מעבר לים, שירות כזה הוא ברכה של ממש.

אם כן, מענה טלפוני אנושי של חברת טלקול מציע אינספור יתרונות לכל משרד.
בדקו את האפשרות והתחברו אל השירות האיכותי הזה – ולא תצטערו.

 

 
חייג עכשיו
חייג עכשיו: 1700-700-414
למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
מענה אנושי לעסקים
בין לקוחותינו:
כללית רפואה משלימה עריית פתח תקווה מכבי חיפה קיה מוטורס פסגות פז גז בנק הפועלים