מענה אנושי או תא קולי

כאשר אנו רוצים להתקשר אל חברה, משרד או אל מוקד שירות מסוים ועונה לנו מענה אוטומטי אנו מתאכזבים. ציפינו לדבר עם נציג שירות
חי ונושם ולהסביר לו בדיוק את הבעיה או את הבקשה שלנו. המענה האלקטרוני לא מספק לנו את אותו מענה אשר חשבנו שנקבל.
זוהי הסיבה העיקרית מדוע רבים מעדיפים מענה אנושי אשר יענה מצידו השני של הקו ולא מענה אוטומטי מוקלט.

אם נשווה בין מענה אנושי לבין מענה אוטומטי, נראה בבירור כי מענה אנושי הוא העדיף מביניהם בגלל מספר סיבות:

הסיבה העיקרית היא שכשבעים אחוז מהפונים אלינו לא משאירים הודעה בתא קולי. לדעתי, גם מהשלושים אחוז שכן מוכנים להשאיר הודעה, נושרים לא מעט פונים אחרי שהם מגיעים למענה אוטומטי וצריכים להקשיב לתפריטים מרובי לחיצות. מה עוד שלעיתים רבות  מידי גם לא
מגיעים לשלוחה הרצויה ולא מקבלים  את השירות אשר ציפינו לקבל, מה שעלול לגרום לתסכול רב אשר מותיר משקעים אצל הלקוח הפונה עם מענה אנושי, בעיה זו לא קיימת. נציג השירות עונה מיידית לשיחה, עונה על שאלות ומפנה את הפניה בדיוק לנציג המתאים אשר יכול לטפל
בפניה של הלקוח המתקשר.

עניין נוסף הוא זמנו היקר של הלקוח שלך. בפניה אל מענה אנושי המתקשר חוסך את זמנו ולא צריך לעבור מסלולים ומחסומים על מנת לקבל
נציג שירות. השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות שלך וגם עבורך יתקבל באמצעות מענה אנושי. היחס האישי והאדיב אשר מקבל הפונה ייזקף
לזכותך ויקל עליך את ההתנהלות העסקית מולו.

אין תחליף לנציג שירות מקצועי ואדיב כאשר מדובר בלקוחות שלך. רק מענה אנושי יכול לנהל שיחה  עם הפונה, לדבר איתו ולספק לו תשובות
גם בשעות העבודה וגם לאחר שעות העבודה. שימוש בשירות מענה אנושי ישפר את תדמיתה של החברה וישמר את לקוחותיה מרוצים
.


מענה אנושי נותן לך למעשה לחברה או למשרד את הפיתרון האולטימטיבי לשירותי המזכירות. אין צורך להחזיק עודף כוח אדם, לא מסתכנים

באיבוד לקוחות בגלל עומס שיחות על קווי הטלפון וגם אין צורך "לשבור" את הראש לגבי גיוס כוח אדם נוסף לחברה. פיתרון לכל הבעיות האלה
ניתן לקבל באמצעות שימוש מושכל בשירות מענה אנושי ובצורה מושלמת
.

חשוב לדעת כי מענה אנושי לא יכול להחליף את העובדים אלא לסייע להם. מענה אנושי טוב, מבוסס על תסריטי שיחה אשר נבנים בצורה
מקצועית ולוקחים בחשבון גם את צרכי הלקוח וגם את היכולות של נציגי השירות במוקד לספק צרכים אלה. תסריטי השיחה דינמיים וניתנים לשינוי בזמן אמת על פי הצורך. הלקוח  בוחר את הפרטים אשר ימסור נציג השירות למתקשרים במהלך השיחה ואת הפרטים אשר יתבקשו הפונים למסור

 מענה אנושי יכול לעזור ולפתור בעיות עומס ואי זמינות במחלקת תמיכה, במחלקת שיווק ומכירות , במסעות פרסום ממוקדים, במבצעים מיוחדים וקמפיינים שונים. מענה אנושי משמש כמוקד מידע , כמרכז הזמנות וכגיבוי למזכירות. למעשה, בכל פעם שאתם נתקלים בעומס או קשיים הקשורים לענייני כוח אדם ושיחות טלפון מרובות, כדאי לכם לחשוב על פנייה אל חברה המספקת מענה אנושי

לסיכום, מענה אנושי מתקדם ודינמי לעסקים הוא שירות טלפוני אשר נחוץ לניהול השוטף של העסק או המשרד. השירות נחוץ במיוחד לעסקים אשר מספקים שירות ותמיכה מקצועית 24 שעות ביממה. אם ברצונכם להקרין מקצועיות, אמינות ודאגה אמיתית ללקוחותיכם ואין ברשותכם מזכירה אנושית הזמינה 24 שעות ביממה, הצטרפו עוד היום אל מענה אנושי, הפועל 24 שעות ביממה.

 

 

קרא על עוד פתרונות של טלקול לעסקים. מענה אנושי פתרון חכם של טלקול. קרא עוד מאמרים בנושא מענה אנושי.

 
חייג עכשיו
חייג עכשיו: 1700-700-414
למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
מענה אנושי לעסקים
בין לקוחותינו:
כללית רפואה משלימה עריית פתח תקווה מכבי חיפה קיה מוטורס פסגות פז גז בנק הפועלים