מענה טלפוני בהתאמה אישית


•    רוצה להטמיע בעסק מוקד טלפוני?
•    מעוניין לבנות תסריטי שיחה אפקטיביים המותאמים אישית?
•    מחפש שירות אמין, מקצועי ואנושי? (24/7)


כשרוצים שהעסק יתן שירות לקוחות טוב ואיכותי, לא די בלהחזיק מוקד טלפוני עם מענה זריז. הרי לא יעזור ללקוח לקבל מענה מהיר מאדם שלא יכול לספק לו תשובות לשאלות בסיסיות. אנחנו בטלקול, מחזיקים צוות מוקדנים ותיק ומיומן שמכיר את העבודה על בוריה. לכל נישה יש לנו קבוצת מקצוענים שיכולה לתת מענה ייעודי ללקוח שלך, כך שהוא ירגיש שיש לו על מי לסמוך בצד השני.

בונים עבורך תסריט שיחה מותאם אישית

בכדי לשדר אמינות ומקצועיות לקהל הלקוחות שלך, הם צריכים להרגיש בטחון בשיחה שעל הקו יש מישהו מהצוות שלך, שיודע את העבודה ושיש לו תשובות לשאלות בתחום הספציפי של העסק שלך. הדרך הטובה והיעילה ביותר לשדר החוצה את האמינות והמקצועיות הזו היא בעזרת שירות מיוחד של מענה טלפוני לעסקים בהתאמה אישית.

שירות
מענה טלפוני לעסקים, עם תסריטי שיחה חכמים, נותן לך את הבטחון המלא שהלקוחות שלך מקבלים את היחס הראוי. כל שיחה שמתקבלת מנוהלת על פי תסריט שיחה מותאם אישית שאנו בונים יחד אתך ובהתאם לדרישות שלך. בכל פעם שמתקשר לקוח הוא מקבל את התשובות לשאלותיו ועונה לשאלות הספציפיות החשובות לך ביותר בכדי להמשיך במתן השירות לאחר העברת ההפניה. השיחה מתועדת באופן מלא ונגישה לך בכל זמן.

למי מיועד השירות?

מענה טלפוני לעסקים בהתאמה אישית מיועד לכל עסק שמכבד את עצמו ורוצה לשדר סמכות ללקוחות שלו. הסמכות שמורגשת כשלקוח פוטנציאלי יוצר קשר ומתעניין בשירות, יכולה להיות הסיבה להפוך אותו מפוטנציאלי לקיים! המוקד שלנו נותן שירותים במגוון רחב מאד של תחומים בתעשייה:

•    
ניהול תורים לרופאים
•    משרדי תיווך ונדל"ן
•   
מענה טלפוני לעורכי דין
•    בתי השקעות
•    קופות חולים
•    יבואני רכב
•    בנקים
•    ועוד

מה העסק שלך מרוויח מהשירות שלנו?

כעסק, אתה רוצה להתבלט בפני לקוחותיך בתור עסק שירותי. לשירות לקוחות עם מענה מהיר ואנושי יש השפעה גדולה מאד על תודעה של לקוח. מענה טלפוני לעסקים בהתאמה אישית מגדיל את אחוז הלקוחות שיוצאים מרוצים מהשירות שלך, ופשוט ממשיכים לספר על העסק שלך לאחרים. כשמדובר בעסק גדול או בנישה תחרותית, לשירות הלקוחות יש השפעה גדולה מאד על דירוג העסק שלך בפני קהל היעד.

בנוסף, יש כמה תועלות מרכזיות שהעסק שלך מרוויח ממענה טלפוני לעסקים בהתאמה אישית:

•    חסכון כסף! לא צריך להכשיר מזכירה או אנשי מקצוע.
•    יש לך מוקד מקצועי שנותן ללקוחות שירות אמיתי ויעיל, על פי תסריט שיחה מותאם אישית
•    כל השיחות מתועדות ונרשמות במערכת. אתה יכול לגשת למאגר הפניות מכל מקום ובכל עת
•    אנו נותנים שירות לקוחות שפעיל עד השעה 22:00 בכל יום, בכדי שתקבל את השירות הטוב ביותר.
•    שינויים ובקשות דחופות מצדך זוכים למענה מיידי
•    העסק שלך זמין למענה אנושי במשך כל שעות היממה. הלקוחות שלך לא ישארו לבד לעולם
•    אתה לא מפסיד לקוחות פוטנציאליים

אלו רק חלק מסך היתרונות העצום שאתה מרוויח משירות מענה טלפוני לעסקים.
תן לעסק שלך לעבוד נכון עם שיווק נכון וניהול איכותי של שירות הלקוחות שלך.


לקוחות עסקיים בכל העולם דורשים מענה אנושי - מידע נוסף בנושא

 
חייג עכשיו
חייג עכשיו: 1700-700-414
למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
מענה אנושי לעסקים
בין לקוחותינו:
כללית רפואה משלימה עריית פתח תקווה מכבי חיפה קיה מוטורס פסגות פז גז בנק הפועלים