ניהול יומן תורים


•    רוצה להתמקד בשירותך כרופא ולא להפוך למזכירה?
•    מעוניין לחלק את עומס הפניות לזימון תורים?
•    מחפש מוקד מענה טלפוני לרופאים 24 שעות ביממה? (מענה אנושי)


מרפאה היא גוף גדול. בכל יום מרפאה מקבלת עשרות (ואפילו מאות) פניות ממטופלים. למה להחזיק מערך של מזכירות ואנשי מנהלה לצורך ניהול הפניות האלו? אפשר לחסוך משאבים רבים ולקבל מטלקול שירות ניהול יומן תורים. מוקד מענה טלפוני שזמין לאורך כל היום, אוסף עבורך את כל הפניות ומתעד אותן במערכת ממוחשבת שזמינה לכל עובדי המרפאה דרך האינטרנט. אתה תוכל להתרכז בלהיות רופא, המערכת שלנו תדאג לכל השאר.

תכונות מערכת ניהול תורים - מידע נוסף

עוברים למערכת ניהול יומן תורים אונליין

פניות למרפאות הן מגוונות מאד. בכל רגע נתון יכול להתקשר מטופל עם מקרה דחוף, צורך בקביעת תור מיידי, או תור למועד מסוים. כשאתה יושב ומטפל בפציינטים לאורך יום העבודה שלך במרפאה, אין לך את הזמן להתחיל לענות לכל לקוח, לשאול אותו את כל השאלות החשובות בשביל להבין את מצבו ולתת לו שירות הולם. הפתרון המושלם הוא להחזיק מוקד מענה טלפוני לרופאים, מענה אנושי וזמין.

אנו הקמנו מערכת ניהול יומן תורים שזמינה ברשת בכל זמן. המערכת מתעדכנת בהתאם למידע שמזינים המוקדנים שלנו. בכל זמן שתרצה, תוכל להיכנס למערכת ולבדוק את סטטוס התורים שלך. לא צריך להתאמץ יותר. פשוט נכנסים למערכת, עוברים על התורים שנקבעו כולל כל הפרטים וממשיכים ביום העבודה כרגיל.

נשארים מעודכנים כל הזמן

על מנת שהלקוחות שלך יקבלו מענה הולם, אנו מפעילים מוקד
מענה טלפוני לרפואים שזמין לכל פניה. אנו עובדים על פי הנחיות מראש. מערכת ניהול התורים שלנו היא מערכת מסודרת ונוחה לשימוש. תוכל לדעת בדיוק מה הצורך של כל מטופל. אם מדובר במקרה דחוף, אנו דואגים ליצור אתך קשר מיידי ולהעביר לך את הפניה.

חסוך בכסף ובמשאבים

בכדי לעמוד בעומס הפניות היומי, עליך להחזיק מערך עובדים (או לפחות מזכירה) שיעשו בשבילך את העבודה. אתה צריך לפקח על העבודה באופן שוטף, לשלם משכורת, להחזיק מערכת ניהול יומן תורים אישית ועוד. מתי נשאר לך זמן להיות רופא? מוקד מענה טלפוני לרופאים מאפשר לחסוך את כל אלו. אנו בטלקול מעסיקים אנשי מקצוע מסודרים שמרכזים את כל הפניות בזמן אמת. אין צורך במזכירה או בתוכנת ניהול. כאמור, המידע זמין עבורך מכל מקום ובכל זמן דרך האינטרנט. לא נדרש ידע מקצועי או טכנולוגי כלשהו לשליטה במערכת הניהול. המערכת אינטואיטיבית ופשוטה כבר מהשימוש הראשון.

איך פועל מוקד מענה טלפוני לרופאים?

מכיוון שאנחנו גוף מקצועי שמהותו היא מתן שירותי מוקד וניהול פניות חיצוני לעסקים, אנו יודעים לעשות את העבודה בשבילך בצורה היעילה ביותר. במסגרת שירות
מענה טלפוני לרופאים, מופעל מערך מוקדנים ומוקדניות שנותנים מענה מהיר ובמספר שפות. אנו מפעילים את המוקד עבורך במשך 24 שעות ביממה. כל פניה מתועדת ביומן. כאמור, מטרתנו היא שאתה תוכל להתרכז בעבודה שלך ותשאיר לנו להתעסק עם השאר בשבילך.

מחירים ומבצעים

 
חייג עכשיו
חייג עכשיו: 1700-700-414
למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
מענה אנושי לעסקים
בין לקוחותינו:
כללית רפואה משלימה עריית פתח תקווה מכבי חיפה קיה מוטורס פסגות פז גז בנק הפועלים