דרכים לשיפור קשר עם לקוח

דרכים מתקדמות לשיפור הקשר עם לקוחות

לכל עסק יש צורך להשיג לקוחות רבים ככל הניתן וכאלו המתאימים לאג'נדה העסקית שלו. הגדרת קהל היעד הינה אחד הדברים הראשונים עליה מחליטים בעת הכנת התכנית העסקית ומאמצים רבים נעשים בכיוון. לאחר שמצליחים למצוא את הלקוח יש צורך לשמור על קשר נכון עמו כדי שימשיך להיות קשוב וקשור לעסק. מענה טלפוני לעסקים הינו אחד הכלים היעילים ביותר להגשמת מטרה זו.

כלל ידוע הוא שעלות שימור לקוח קיים נמוכה משמעותית מרכישת חדש. הלקוח ידוע, קיים, וצרכיו וטעמו מוכרים כמו גם יתר האלמנטים הנוספים החשובים בקשר אליו, וכל מה שצריך לעשות הוא להמשיך ולטפח את הקשר ואף להעמיקו. לקוח חדש לעומת זאת, הינו נעלם גדול ותמיד קשה לאתר אותו ולחבור אליו.

החשיבות של תקשורת דו-כיוונית ושימור כל לקוח

משום כך, מנסים המומחים לנושא שימור לקוחות למצוא פתרונות שונים המסייעים בכך. הדרך היעילה היותר היא על ידי שמירת ערוצי תקשורת רבים מולו, לרבות
מענה טלפוני אנושי. חלקם אישיים וישירים וחלקם מתוחכמים יותר. הישירים הם לרוב על ידי שליחת מידע קבוע  באמצעות ניוזלטר על פעילות העסק, על מוצרים ושירות חדש, וכן מידע רלוונטי חשוב אחר. בנוסף לכך, ניתן לשלוח מידע חשוב על מבצעי מחירים לתקופה הקרובה. סוכנויות נסיעות למשל, תשלח על יעדים אטרקטיביים לנופש הכוללים דיל מוצלח במיוחד ועוד. מענה אנושי הוא סוג של שירות אותו אוהבים לקוחות ובתנאי שיהיה מהיר ויעיל. כמו כן, חייב העסק לשמור על תקשורת  דו-כיוונית. הוא חייב לתת ללקוח אפשרות להגיב אליו באמצעות הטלפון, אתרי האינטרנט שלו ועוד.

אפליקציית מענה טלפוני

אפליקציה כאמצעי לשיפור השירות

עסקים המבקשים לשדרג את רמת השירות בונים אפליקציות לנוחות הלקוחות. אפליקציה הינה קוד בינארי הכולל תכנים שונים והמותאם לגלישה באמצעות הטלפונים החכמים והטאבלטים המצויים היום בידי רבים. קיימות אפליקציות המותאמות לטלפונים ניידים המופעלים בעיקר על ידי שתי מערכות הפעלה נפוצות, האחת: אנדרואיד של גוגל והשנייה: IOS של אפל. בית עסק שמפתח אפליקציה המותאמת לשתיהן מרחיב מאוד את הקשר עם לקוחות פוטנציאליים, ובשורה התחתונה, מרוויח רבות מכך. כך בית העסק מעביר מסרים ותכנים, מאפשר ביצוע פעולות און ליין, רכישות מקוונות ומנהל תקשורת חכמה מול הגולשים. הם עצמם יכולים להגיב לשאלות שהם נשאלים ולקיים קשר בלתי אמצעי מול נציגי החברה.

לפעול, להגיב ולקבל מידע אונליין

הרווח משימוש באפליקציות הוא הדדי. באפליקציית ניווט דוגמת ווייז למשל, יכולים הלקוחות להצביע על מפגעי דרך למשל, ובכך, לסייע לחברה לקיים משימותיה. כך מרוויחים גם אחרים. בפייסבוק, טוויטר, ווטסאפ ועוד - הקשר בין הלקוח לחברה ולמשתמשים אחרים מתהדק אף יותר. הדבר נובע מיכולת הגולש לפעול מהר, לקבל מידע חשוב בזמן אמת, להגיב באופן המועיל לו רבות וכדומה. הדבר נכון כמובן, לחברות עסקיות אבל גם לגופים ממשלתיים ומוסדיים, לחברות סמך ממשלתיות, ולמעשה,לכל גוף המקים אפליקציה לתועלתו. מומלץ לקבל
שירותי בניית אפליקציות מחברה בעלת מוניטין, אשר בין היתר לומדת את צרכי העסק מול הלקוח ומיישמת פתרונות המתאימים לו בצורה המיטבית. חשוב גם לציין, כי ישנן חברות מענה טלפוני המספקות אפליקציה חכמה לניהול הודעות בזמן אמת.

רשימת היתרונות של מענה טלפוני אנושי

 
חייג עכשיו
חייג עכשיו: 1700-700-414
למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
מענה אנושי לעסקים
בין לקוחותינו:
כללית רפואה משלימה עריית פתח תקווה מכבי חיפה קיה מוטורס פסגות פז גז בנק הפועלים