הקלטת שיחות נכנסות

השיחות הנכנסות אל מוקד המענה האנושי של טלקול מוקלטות לצורך שיפור ובקרה על השירות, מנהלי המשמרת בטלקול מעבירים
משובים לנציגי השירות מידי יום לאחר שמיעת הקלטות וניתוח השיחות.  


הקלטת השיחות  
נעשית כחלק מהמאמצים לשפר ולייעל את השירות ככל שניתן.

כלקוח החברה אתה יכול להיות רגוע ולדעת בוודאות כי קיימת שקיפות מלאה בתהליך קליטת השיחות במוקד המענה הטלפוני שלך
ונציגות השירות יעשו את מירב המאמצים לספק מענה אנושי שירותי איכותי ואדיב.

 

 

חייג עכשיו
חייג עכשיו: 1700-700-414
למידע נוסף ולהצטרפות לשירות
שם *
חברה
טלפון *
דוא"ל
תוכן
שלח
מענה אנושי לעסקים
בין לקוחותינו:
כללית רפואה משלימה עריית פתח תקווה מכבי חיפה קיה מוטורס פסגות פז גז בנק הפועלים